Kokkolan suomalainen seurakunta - Etusivu

Tule mukaan seurakunnan tilaisuuksiin ja toimintaan! Palveleva puhelin ja netti. VALTAKUNNALLISET KATULÄHETYSPÄIVÄT 10.-12.8. KOKKOLASSA. Tytöt ja pojat 7-14-vuotiaat. Opiskelijat ja nuoret aikuiset. Kyllä sitä äijätki tarvii. Mitä varten seurakunta on olemassa? Kuka Pyhä Henki on? Miksi ja miten lukisin Raamattua? Miten tuen lapsen uskoa? Seurakunta kulkee mukana elämän iloissa ja suruissa. Eletään perheen ruuhkavuosia. Opiskellaan, hoidetaan lapsia ja tehdään. Rukous kantaa myös vaikeuksissa. Mediass.

OVERVIEW

The web page kokkolansuomalainenseurakunta.fi presently has a traffic ranking of zero (the smaller the superior). We have downloaded twelve pages inside the web site kokkolansuomalainenseurakunta.fi and found seventy-seven websites referencing kokkolansuomalainenseurakunta.fi. I acquired one social communication platforms linked to kokkolansuomalainenseurakunta.fi.

KOKKOLANSUOMALAINENSEURAKUNTA.FI TRAFFIC

The web page kokkolansuomalainenseurakunta.fi is seeing varying quantities of traffic within the past the year.
Traffic for kokkolansuomalainenseurakunta.fi

Traffic ranking (by month) for kokkolansuomalainenseurakunta.fi

Traffic ranking by day of the week for kokkolansuomalainenseurakunta.fi

LINKS TO KOKKOLANSUOMALAINENSEURAKUNTA.FI

Kälviä - Etusivu

Kuka Pyhä Henki on? Miksi ja miten lukisin Raamattua? Miten tuen lapsen uskoa? Seurakunta kulkee mukana elämän iloissa ja suruissa. Opiskellaan, hoidetaan lapsia ja tehdään. Osallistu aktiivisesti tai tule takariviin hiljentymään. Kaustislaiset Tuija ja Risto Viiperi löysivät uuden. Mediassa on ollut esillä yhteisk.

Karleby svenska församling - Ingångssida

No bihöve kara he å. Vad tror vi på? Vem är Jesus och den helige Ande? Hur och varför skall jag läsa Bibeln? Hur stöder jag barnets tro? Församlingen erbjuder möjlighet till samtal vid behov. Det finns någonting just för dig. Behöver du ett ämbetsbevis? Jesu sista ord ger oss en föraning om påskmorgonens ljublande glädje. Församlingen finns med i livets alla skeden. Bönen bär också i svårigheter.

Kaustinen ja Ullava - Etusivu

Kuka Pyhä Henki on? Miksi ja miten lukisin Raamattua? Miten tuen lapsen uskoa? Seurakunta kulkee mukana elämän iloissa ja suruissa. Opiskellaan, hoidetaan lapsia ja tehdään. Ota aktiivin rooli tai tule takariviin hiljentymään. Kaustislaiset Tuija ja Risto Viiperi löysivät uuden. Mediassa on ollut esillä yhteiskristi.

Kokkolan seurakuntayhtymä - Etusivu

Seurakunta kulkee mukana elämän iloissa ja suruissa. Toimiva seurakuntaelämä edellyttää hyvää suunnittelua. Seurakuntayhtymän alueella on kahdeksan hautausmaata. Opiskellaan, hoidetaan lapsia ja tehdään. Kappale Viron lähetyshistoriaa - Afrikassa. Avioliiton esteiden tutkinta onnistuu nyt verkossa. Seurakunnan tiloja voi vuokrata isoihin ja pieniin juhliin. Uusin blogikirjoitus - Nyaste blogginlägg.

Lähetystyötä ihmiskaupan uhrien auttamiseksi Totisesti minä sanon teille kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle

Ihmiskaupasta Cafe Raamattu ohjelmassa pe 8. Pia Rendic kertoo työstänsä prostituoitujen parissa Kyproksella ja toimii samalla ihmiskaupan uhrien äänenä. Cafe Raamattu on Leif Nummelan toimittama keskustel.

Lohtaja - Etusivu

Kuka Pyhä Henki on? Miksi ja miten lukisin Raamattua? Miten tuen lapsen uskoa? Seurakunta kulkee mukana elämän iloissa ja suruissa. Todistajan lepo on siinä, että ketään ei tarvitse käännyttää vaan kääntymys. Ota aktiivin rooli tai tule takariviin hiljentymään. Kaustislaiset Tuija ja Risto Viiperi löysivät uuden. Mediassa on ollut esillä yhteisk.

Karleby kyrkliga samfällighet - Ingångssida

Församlingen erbjuder möjlighet till samtal vid behov. De förtroendevalda tryggar andligt arbete i församlingarna. Hur är det med oss? Jag har sett fångar förändras totalt.

WHAT DOES KOKKOLANSUOMALAINENSEURAKUNTA.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of kokkolansuomalainenseurakunta.fi Mobile Screenshot of kokkolansuomalainenseurakunta.fi Tablet Screenshot of kokkolansuomalainenseurakunta.fi

KOKKOLANSUOMALAINENSEURAKUNTA.FI SERVER

Our crawlers revealed that the main page on kokkolansuomalainenseurakunta.fi took five hundred and ninety-three milliseconds to download. We could not observe a SSL certificate, so therefore we consider kokkolansuomalainenseurakunta.fi not secure.
193.64.221.3

SERVER SOFTWARE AND ENCODING

We found that kokkolansuomalainenseurakunta.fi is implementing the Apache server.

Kokkolan suomalainen seurakunta - Etusivu

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page states the following, "Tule mukaan seurakunnan tilaisuuksiin ja toimintaan! Palveleva puhelin ja netti." I saw that the web site said " Mitä varten seurakunta on olemassa? Kuka Pyhä Henki on? Miksi ja miten lukisin Raamattua? Miten tuen lapsen uskoa? Seurakunta kulkee mukana elämän iloissa ja suruissa." They also said " Opiskellaan, hoidetaan lapsia ja tehdään."

SEE SIMILAR BUSINESSES

Kokkolan Suunnistajat

Jäseneksi liittyminen ja seuran jäsenrekisteri. Iso Kiitos osallistujille ja talkoolaisille. Ei kommentteja artikkeliin KPO Indoor VI Ammattiopisto. Koulutusta lasten ja nuorten ratojen laatijoille. Ei kommentteja artikkeliin Koulutusta lasten ja nuorten ratojen laatijoille.

Kokkolan Tiikerit

Kokkolan Tiikerit kiittävät kaudesta 2017-18 kaikkia pääsponsoreita, sponsoreita, faneja, talkooväkeä ja kaikkia mukana olleita! Yhdessä olemme taas saaneet kokea jännittäviä hetkiä. Tämän kauden käytössä olleet pelipaidat myydään pois keskiviikkona 21. Ei av, yv tai pm tasapuolisuuden nimissä.

Kokkolan Vuokra-asunnot Kokkolan Vuokra Asunnot Oy

Yhtiön toiminta on alkanut 1. Yhtiöön on vuosina 1999-2012 liitetty yhteensä 75 Kokkolan kaupungin omistamaa vuokratalokohdetta.

Etusivu kokkolaopera.com

Helsinki Musiikkitalo, Mannerheimintie 13 A, 00100 Helsinki 11.